zaklady uctovnictva - strana 14
Počet nájdených inzerátov ZAKLADY UCTOVNICTVA
: 1000 - strana 14
Ponúkam ekonomické poradenstvo, vedenie účtovníctva či spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby, podnikateľov, neziskové organizácie alebo školy. Na lokalite v dnešnej dobe nezáleží. Prevzatie a odovzdanie dokladov dohodou. V prípade záujmu ma kontaktujte správou.
Ponukam pristup do video kurzu podvojneho uctovnictva, ktory som si zakupila ale nakoniec nemam cas a priestor sa tomu venovat. Kurz este nebol zacaty, su to lekcie online ktore si mozete kedykolvek pustit, zastavit, znovu prehrat atd. Vratane testov. Pre viac info prosim piste email, len seriozny zaujemca, dakujem.
Celkovo ide o takmer 30 online video lekcii
Cislo vymyslene
Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva,
Spracovanie daňového priznania FO / PO
Daňové priznanie typu A- 15 EUR
Daňové priznanie typu B paušálne výdavky- 100 EUR
Daňové priznanie typu B preukázateľné výdavky- od 150 EUR
Daňové priznanie za motorové vozidlo - 50 €
Spracovanie cestovného príkazu- 15 EUR/mesiac Daňové priznanie PO- od 250 €
Spracovanie miezd- 15€/ zamestnanec
Vedenie a spracovanie účtovníctva FO a PO
Agentúra ABING otvára kurz podvojného účtovníctva v okrese Senica, v priestoroch v Sobotišti.
Kurz bude prebiehať v poobedňajších hodinách (16-20.00hod) 2x týždenne, 80 vyučovacích hodín.
Pre viac info o začiatku, cene a prihlásenie sa: ucto.abing@ /
Poskytujem komplexné spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby v rámci Banskobystrického kraja .
Cena od 50 Eur mesačne.
Cena DP FO typ A - 15Eur
Cena DP FO typ B - od 30Eur
Ponúkame služby vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, vypracovania daňových priznaní dane z príjmu.
typ A - príjmy zo zamestnania SR (TPP, dohody, študenti, dôchodcovia) - 17 eur
typ A - príjmy zo zamestnania zahraničie - 22 eur
typ B - živnosť SR (paušálne výdavky) - od 30 eur
typ B - slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, osobná asistencia - od 30 eur
typ B - kombinácia príjmov - od 40 eur
Dobrý deň prajem,
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní za zdaňovacie obdobie 2022 (celá SR):
FO typ A – príjmy zo závislej činnosti (SR) – 20 €
FO typ A – príjmy zo závislej činnosti (zahraničie alebo SR + zahraničie) – 25 €
FO typ B – živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6 - §8 – 40 €
FO typ B – živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6 - §8 + príjmy zo závislej činnosti – 50 €
Vypracované zasielam vo formáte PDF alebo XML pripravené na podanie, resp. aj doporučene poštou v papierovej forme na Vami uvedenú adresu (doplatok + 5 EUR).
Dodržiavanie GDPR je prioritou. Jednám seriózne a za svoju prácu vystavujem faktúru.
V prípade záujmu ma kontaktujte mailom na veron.uhrinova@ prípadne tel. č. .
Možnosť spolupráce aj s vedením komplexného účtovníctva pre PO a SZČO a vedením daňovej evidencie.
Ing. Veronika Uhrinová – vedenie účtovníctva - veron.uhrinova@,
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne,
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 4,690 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Ponúkame komplexné vedenie účtovníctva pre PO aj FO. Spracujeme jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, kompletnú mzdovú agendu, personalistiku, daňové priznania, administratívne práce a interné smernice. Spracovávanie podľa dohody mesačne, kvartálne alebo ročne za prijateľnú cenu a diskrétne. Pre bližšie informácie a cenovú ponuku nás kontaktujte na t.č: alebo e-mailom: lp.uctovnictvo@
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, a odbremenenie od náročnej účtovnej agendy.
Ponúkam spracovanie účtovných dokladov ako je DPH, vypracovanie dani z príjmov fyzických a právnických osôb, spracovanie mzdovej agendy. Ponúkam služby spracovania jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva.
Cenové ponuky podľa dokumentov účtovníctva.
Súkromná podnikateľka SZČO Vám dodávateľským spôsobom (formou outsourcingu) ponúka komplexné spracovanie Vášho účtovníctva - jednoduchého aj podvojného, spracovanie všetkých druhov daňových priznaní (DPH, motorové vozidlá, daň z príjmov FO aj PO), komplexné spracovanie miezd a personalistiky (HPP, dohody - BPŠ, PČ, VP vrátane vypracovania zmlúv, prehľadov a výkazov) a odborné poradenstvo v danej oblasti. Komunikácia s inštitúciami, štatistické výkazy a rôzne reporty podľa individuálnych požiadaviek klienta. Príprava finančných podkladov pre získanie úverov do bánk, daňových kontrol, colné orgány a ostatné štátne inštitúcie.
Archivácia a s tým súvisiace administratívne práce.
Cena dohodou a na základe individuálnych požiadaviek zákazníka.
Nepotrebujete čiastkové úkony od niekoľkých zamestnancov a zbytočné náklady, potrebujete komplexné riešenie za menej peňazí.
Som sebestačná a komplexne vyriešim Vaše účtovné a daňové povinnosti.
Cenovú ponuku na spracovanie účtovníctva Vám zašlem po telefonickom dohovore alebo elektronickej komunikácii. Kontaktuje ma na alebo alalikova@
Platí pre celú SR.
Rýchlo a lacno.
Dobrý deň , hľadám si brigádu/prácu na homeoffice účtovníka, mám za sebou kurz podvojného a jednoduchého účtovníctva.
15-ročnú prax v oblasti mzdového účtovníctva.
Rada by som získala vedomosti a skúsenosti preto hľadám vyslovene prácu juniora poprípade pomocného účtovníka na brigádu s možnosťou vykonávania s homeofficu v Bratislave.
Ponúkam odborné vypracovanie daňového priznania vrátane, elektronického podania v prípade potreby. Mám vysokoškolské vzdelanie a niekoľkoročnú prax v odbore.
Typ A (príjmy zo zamestnania) - 30€
Typ B prenájom - 40€
Typ B živnosť paušálne výdavky - 60€
Typ B zamestnanie + prenájom/paušálne výdavky - 70€
Typ B živnosť preukázateľné výdavky - dohodou
Typ B ostatné príjmy (predaj nehnuteľností, výnosy z investícií atď) - dohodou
Daňové priznanie právnickej osoby (najmä s.r.o.) vrátane účtovníctva a účtovnej závierky - dohodou od 150€
V prípade záujmu možnosť dlhodobej a pravidelnej spolupráce s poskytovaním účtovníctva pre s.r.o. aj SZČO.
Ponúkame spracovanie účtovníctva v okrese Galanta, mzdy, daňové priznania, DPH, na programe Pohoda, pre malé a mikro UJ, jednoduché účtovníctvo, fakturácia na s.r.o., viac než 20 ročné skúsenosti.
kontakt: po 15 hodine, dohoda možná
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného účtovníctva, miezd, daní a daňových priznaní pre FO a PO, a ostatnej účtovnej dokumentácie. Pracujem externe.
Cena dohodou. Puškášová-
Ponúkam vedenie účtovníctva pre menšie firmy s.r.o. a SZČO, platca aj neplatca DPH. Účtujem v ekonomickom programe Pohoda_Stormware s plným vybavením a množstvom možností. Súčasťou práce je kompletne výkazníctvo pre úrady v elektronickej forme a pre Vás aj v tlačovej forme a služby podľa individuálnej dohody. Ceny tvoríme podľa vašich potrieb, rozsahu a dohody. Som SZČO a možnosť s.r.o. s DPH.
Ponúkam:
-mesacne výkazníctvo
-spracovanie a zaslanie DPH
-moznost denného zasielania faktúr
-majetok, mzdy, sklady, česť.vykazy
a mnoho iného podľa dohody
Elektronické zasielanie výkazov na inštitúcie
Externé vedenie jednoduchého, podvojného účtovníctva, miezd
Vypracovanie daňových priznaní
Spracovanie DPH
Dane z motorových vozidiel
Účtovné a daňové poradenstvo.
15 - ročná prax. vo vedení účtovníctva a spracovaní daní.
Spracovanie DP §7 Bolt
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Výrobno-obchodná spoločnosť prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva
• mzdy a personalistika
• hospodárskej korešpondencie
• znalosti zákona o DPH
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme
• výplata vždy v stanovenom termíne
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup : JÚL / AUGUST
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa.
V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: gohoslovensko@