inzercia, predaj, predám, bazár

zaklady uctovnictva - strana 16

Počet nájdených inzerátov ZAKLADY UCTOVNICTVA : 1000 - strana 16

Vedenie účtovníctva externe
Ponúkam vedenie účtovníctva a miezd na mesačnej báze, spracovanie účtovných výkazov a výkazov DPH externe. Pracujem v programoch Alfa, Olymp, Omega. Elektronická komunikácia, digitálny archív k dispozícii.
Práca v oblasti účtovníctva a administratívy
Dobrý deň, hľadám si prácu v oblasti účtovníctva a administratívy. Mám 5 - ročné skúsenosti s účtovníctvom. Účtovala som v programe Pohoda a MRP. Získala som ekonomické vzdelanie a aj vzdelanie v oblasti fakturácie a administratívy. Medzi moje charakteristické vlastnosti patrí zodpovedný prístup k práci, iniciatívnosť a spoľahlivosť. Do práce môžem nastúpiť ihneď. Preferujem prácu na skrátený úväzok v rozsahu 30 hodín týždenne.
Riešené a  neriešené úlohy z účtovníctva
Predám zachovalú knihu Riešené a neriešené príklady z účtovníctva pre maturantov Autor: Oľga Ďuricová Vydavateľ: Iura Edition Počet strán:98 Väzba:brozovana Rozmer:295x210 ISBN: Jazyk:slovenský Rok vydania:2006 Niektoré strany sú popísané ceruzkou. Viac info cez email.
Spracovanie účtovníctva
Dobrý deň, ponúkame komplexné spracovanie účtovníctva pre cudzincov živnostníkov a pre malých živnostníkov (paušálne alebo skutočné výdavky - na mesačnej, štvrťročnej alebo ročnej báze). Okres - Nitra, Trnava. Cena dohodou, podľa náročnosti a počtu dokladov. Hello, I am offering you complex accountig services for foreighn self - employed and small self employed (flat-rate expenses or real expenses on monthly / quarterly or yearly basis) Nitra, Trnava. Price by agreement, depends on the complexity and number of documents. Хороший день, ми пропонуємо комплексне ведення бухгалтерського обліку для іноземних самозайнятих осіб і для невеликих самозайнятих осіб (фіксована ставка або фактичні витрати - на місячній, квартальній або річній основі). Район - Нітра, Трнава. Ціна за домовленістю, в залежності від рівня складності та кількості документів.
Vedenie účtovníctva a mzdovej agendy
Dobrý deň :) Ponúkam komplexné spracovanie podvojného aj jednoduchého účtovníctva a miezd vrátane personalistiky – vypracovanie pracovných zmlúv, dohôd, prihlášky a odhlášky zamestnanca/zamestnávateľa. Medzi poskytované služby patrí aj vypracovanie daňového priznania k dani právnických aj fyzických osôb alebo zamestnancov. Bližšie informácie Vám rada poskytnem po telefóne alebo na osobnom stretnutí.
Vedenie účtovníctva
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd, štatistiky. Vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov a DPH. Cenu za služby stanovujeme individuálne po zhodnotení rozsahu a náročnosti, vždy s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Pre akékoľvek bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať.
Vedenie účtovníctva
Ponúkam vedenie účtovníctva - jednoduché, podvojné, DPH, mzdy, poradenstvo. Otvorené denne, vrátane soboty a nedele..... Zlaté Moravce a širšie okolie
Vedenie účtovníctva
Ponúkam externé služby vedenia Vášho účtovníctva. Jednoduché, podvojné účtovníctvo, personalistika, mzdy, vrátane komunikácie s finančnou správou, posielania výkazov a daňového priznania. Cenová ponuka závisí od dokladov v účtovníctve.
Digitalizované účtovníctvo bez papierov a šanonov
Ponúkam vedenie digitalizovaného účtovníctva (bez šanonov). Digitalizovaná podoba je vhodná pre tých, ktorí nemajú čas archivovať bločky a potom ich fyzicky odniesť externému účtovníkovi. Zákon o účtovníctve povoľuje doklady nascanovať a evidovať ich v čitateľnom formáte (ja uprednostňujem PDF). Preto poverená osoba vo firme mi môže posielať doklady do mailu, čím firme zaručujem priebežné vedenie účtovníctva (omeškanie možno dva dni od skutočného stavu). Okrem zrušenia nutnosti dochádzať k účtovníkovi sa týmto spôsobom účtovania ruší aj problém vzdialenosti od svojich "papierov", pretože vám ich viem poslať späť tiež mailom. Preto sa ponuka netýka len priamo Trnavy, kde pôsobím.
Kompletné spracovanie účtovníctva
Ponúkame komplexné spracovanie účtovných agent a miezd pre podnikateľov. – vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva -vedenie skladového hospodárstva -zastupovanie na kontolách -spracovanie DPH, kontrolných a súhrnných výkazov -všetky druhy daňových priznaní -spracovanie miezd, personalistika Diskrétnosť je samozrejmosťou, garantujeme profesionálny a individuálny prístup. Kontaktujte nás MTS Group s.r.o
Uctovnictvo
Sme malá rodinná firma Innovates s.r.o. ktorá zabezpečuje komplexné vedenie účtovníctva externou formou. dane,mzdy,dph,poradenstvo,podvojne uctovnictvo,jednoduche uctovnictvo,szco,s.r.o.,n.o,o.z, fyzicke osoby,pravnicke osoby, externe uctovnictvo,digitalizacia,el.archivacia Medzi výhody ext.spolupráce patria: -výrazná úspora Vaších mes.nákladov -odpočet DPH -časová flexibilita -priestor/technika(vybavenie) -software. (Pracujeme v účtovnom programe Mk-soft) kde máme 10 ročné skúsenosti. -vedenie komplexného účtovníctva(dane,mzdy,dph,poradenstvo..) -elektronická archivácia -digitalizácia Naše služby poskytujeme v Prešove a okolí. NIE SME ŽIADNA ÚČTOVNÁ ČI DAŇOVÁ AGENTÚRA !
Spracovanie účtovníctva
Ponúkam komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov – vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva - spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu - všetky druhy daňových priznaní - spracovanie miezd, personalistika Osobný a individuálny prístup založený na vzájomnej dôvere. Diskrétnosť a mlčanlivosť je samozrejmosťou, garantujem kvalitu, profesionalitu a individuálny prístup.
Účtovníctvo
HĽADÁME ÚČTOVNÍČKU Hľadáme skúsenú účtovníčku na plný úväzok, ktorá sa pridá k nášmu tímu. Naša spoločnosť pôsobí v obore už mnoho rokov a potrebuje samostatnú účtovníčku, ktorá by bola zodpovedná za vedenie účtovníctva. Požiadavky: - kompletné a samostatné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva - kontrolovanie a zodpovednosť za prípravu, vypracovanie daňových priznaní (daň z príjmov FO a PO, DPH, daň z motorových vozidiel) - zodpovednosť za prípravu finančných výkazov (účtovná závierka) - komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi a ostatnými inštitúciami Ostatné znalosti: - nemecký jazyk - mierne pokročilý ( B1 ) - ovládanie programov Word, Excel, OMEGA Ponúkame: - stabilné pracovné miesto v prosperujúcej firme - finančné ohodnotenie zodpovedajúce skúsenostiam a kvalifikácii Miesto výkonu práce: Horovce Ak vás náš inzerát zaujal, pošlite nám svoj životopis a motivačný list na našu e-mailovú adresu : simasped@ alebo nás kontaktujte na telefónom čísle Tešíme sa na spoluprácu!
Externé spracovanie účtovníctva
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva. Za kvalitou účtovania si stojíme a preto naši klienti majú PRVÝ MESIAC ÚPLNE ZDARMA. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte.
Komplexné vedenie účtovníctva- celá SR
Ponúkame komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov – vedenie podvojného účtovníctva - spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu - všetky druhy daňových priznaní - spracovanie miezd, personalistika, RZD Diskrétnosť a mlčanlivosť je našou samozrejmosťou, garantujeme Vám kvalitu poskytovaných služieb, profesionalitu a individuálny prístup. V prípade Vášho záujmu nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese: pavol.furdan@ Účtovnú a mzdovú agendu spracovávame v programoch od spoločnosti Kros. Cena: Dohodou
Vedenie účtovníctva
Ponúkame vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, cestovné príkazy a kniha jázd, daňové priznania a DPH, pre firmy aj SZČO, vedenie administratívy, poradenstvo a audit. Máme medzinárodné skúsenosti, poradíme pri zakladaní firiem v tuzemsku a v zahraničí. Kontaktujte nás mailom alebo telefonicky na
Hľadám si prácu
Hľadám si prácu v oblasti administratívy a účtovníctva. Mám desaťročné skúsenosti v oblasti podvojného, mzdového účtovníctva, fakturácie. Som komunikatívna, samostatná, flexibilná, zodpovedná, precízna. Milujem prácu s ľuďmi a číslami.
Ponúkam vedenie účtovníctva
Ponúkam vedenie účtovníctva, podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmu Fo, po a k Dph, spracovanie mzdovej agendy pre Szčo a PO mikro účtovné jednotky (platcovia aj neplatcovia DPH. Pracujem v programe Pohoda. Cena je stanovená individuálne podľa počtu dokladov a po vzájomnej dohode.
Hľadáme superkolegu
Miesto práce: Ostrovského 2, 040 01 Košice. Máš Košice ďaleko? Môžeš pracovať aj HOME OFFICE Termín nástupu: ASAP Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Mzdové podmienky (brutto): od 2000 EUR/mesiac v závislosti od skúseností, samostatnosti a dĺžky praxe uchádzača. Koho hľadáme? U nás budeš programovať užitočné webové riešenia, ktoré využívajú stovky firiem. Špecializujeme sa na: internetové stránky, e-shopy a portály na mieru, systémové nástroje pre samosprávy a realitné kancelárie, mobilné aplikácie, SEO optimalizáciu pre Google, online marketing a grafický dizajn. Chceme pohodového človeka, ktorý zapadne do super kolektívu, bude spoľahlivý, k svojej práci pristupuje zodpovedne a chce sa zlepšovať. Hľadáme nového kolegu, ktorý má skúsenosti s tvorbou moderných webstránok a nestratí sa v PHP, MySQL, JavaScript-e, HTML a CSS. Pracovať bude na zaujímavých a rozmanitých projektoch (aj pre veľkých klientov), v príjemnom prostredí a zohratom tíme. Šablóny projektov spracovávame v Bootstrap-e, využívame jQuery, LESS/SASS. Nie sme zástancami ani „tlačenia na pílu“. Vieme, že prácu zefektívni možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy, ku ktorým budeš mať prístup aj ty. Aká bude tvoja pracovná náplň správa a programovanie funkcionalít pre našich klientov,integrácia platobných brán, ekonomických systémov, atď.,programovanie formulárov, automatických e-mailov, galérií a iných funkcionalít,integrácia HTML šablón do redakčného systému a vytvorenie šablóny pre doplnkové funkcionality. Zamestnanecké výhody, benefity Chceme, aby si sa v práci cítil dobre, pracovalo sa ti ľahko, a aby si mal dostatok motivácie. Máš Košice ďaleko? Môžeš pracovať aj z domu. u nás stereotyp nezažiješ. Budeš pracovať na zaujímavých a rozmanitých projektoch pre klientov z rôznych oblastí, v mladom, namotivovanom a zohratom kolektíve možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách (podľa tvojho výberu) – online marketing, novinky v digitálnom svete - preplatíme ti ich ponúkame otvorenú obojstrannú komunikáciu s vedením, priestor na inovácie finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné), príjemné pracovné prostredie, rozvoj, podpora a pohoda v práci dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia, sladkostí a pitného režimu, MULTISPORT KARTA na odreagovanie - chceme, aby si bol psychicky oddýchnutý, fit a mal dostatok pohybu aj napriek sedavej práci. Čo by si mal ovládať? UNIX/Linux - Základy GIT - Základy Adobe Photoshop - Základy PHP - Pokročilý MySQL - Pokročilý HTML - Pokročilý CSS - Pokročilý Less - Pokročilý jQuery - Pokročilý XML - Pokročilý JSON - Pokročilý AJAX - Pokročilý Prax na pozícii: 2 roky Zaujali sme ťa? Ak veríš, že si náš človek, pošli svoj životopis personalne@,
Webmaster/administrátor webových stránok
Miesto práce: Ostrovského 2, 040 01 Košice Termín nástupu: ASAP Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Mzdové podmienky (brutto): 1000 EUR/mesiac v závislosti od skúseností a dĺžky praxe. Cítiš sa na viac? Ukáž svoju samostatnosť a vynaliezavosť! Ak máš logické myslenie, si samostatná, kreatívna a skúsená osoba silne orientovaná na výsledok svojej práce, tak máš veľkú šancu! CHCEŠ VEDIEŤ, ČO BUDE NÁPLŇOU TVOJEJ PRÁCE? - príprava HTML šablón do redakčného systému a ich implementácia - inštalácia CMS systémov - spravovanie obsahu internetových aplikácií - administrácia web stránky (HTML, CSS, Javascript) - asistencia projektovému manažérovi pri návrhu funkcionalít webstránky a riešení na mieru - konzultácia s klientom/support k spravovaným webstránkam - práca s DNS - migrácia webhostingov, mailov - tvorba e-mailových schránok - práca s aj so SSH - inštalácia SSL certifikátov OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI - znalosti v administrácii webstránok - znalosti programátorského jazyka - schopnosť analyzovať a riešiť problémy - cit pre detail - zmysel pre tímovú prácu - byť samostatný pri riešení úloh - príjemné vystupovanie voči klientom - schopnosť a ochota učiť sa novým veciam - proaktívny a proklientsky prístup - zodpovednosť, spoľahlivosť, trpezlivosť, dôslednosť - ochota a chuť učiť sa nové technológie - schopnosť komunikovať s klientmi (Teamviewer, osobne) + zahŕňa aj školenie klientov POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA - vysokú školu mať nemusíš :) Jazykové znalosti - anglický jazyk - (B2) alebo maďarský jazyk - (B2) Ostatné znalosti - CSS - Pokročilý - HTML - Pokročilý - JavaScript - Stredne pokročilý - PHP - Základy - GIT - Základy - MySQL - Pokročilý - Bootstrap - Pokročilý - UNIX/Linux - Základy Počet rokov praxe 2 roky ČO TI ZA TVOJU ŠIKOVNOSŤ PONÚKAME? - sme spoločnosť s tuzemským vedením, kapitálom a rozhodovaním, keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom záleží (nie sme korporát, v ktorom si len poradovým číslom) - zrýchlený kariérny postup (všetko závisí len na tvojej šikovnosti) - mimoriadne odmeny, koncoročné odmeny, finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov - MULTISPORT karta - možnosť pružnej pracovnej doby - možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy - dostatok kávy, energetických nápojov, ovocia, sladkostí a pitného režimu - ZDARMA - uprednostňujeme otvorenú obojstrannú komunikáciu v priebehu času na pravidelnej báze - prácu na zaujímavých a rozmanitých projektoch - možnosť neustáleho vzdelávania aj na medzinárodných konferenciách v zahraničí - rozvoj, podporu a pohodu v práci, príjemné pracovné prostredie - prácu v menšom zohratom kolektíve s priateľskou atmosférou - sme otvorení tvojim nápadom CV pošli tu: