zaklady uctovnictva - strana 3
Počet nájdených inzerátov ZAKLADY UCTOVNICTVA
: 1000 - strana 3
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné
Termín nástupu:
01. 08. 2022
Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť:
Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava
Počet zamestnancov:
7 - 10
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdy, daňové priznania PO, daňové priznania FO. Mám dlhoročné skúsenosti v oblastí účtovníctva a daní. Všetko diskrétne a spoľahlivo:
1.) PODVOJNÉ ÚČTOVNÍCTVO v programe OMEGA -kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie právnických osôb, spracovanie DPH, dani z motorových vozidiel; evidencia, odpisy, zaradenie a vyradenie DHM, poradenstvo, štatistické výkazy podľa potrieb a požiadaviek.
2.) JEDNODUCHÉ ÚČTOVNÍCTVO pre živnostníkov v programe ALFA plus - kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb, poradenstvo.
3.) MZDY v programe OLYMP - kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov, prípadne štatistické výkazy podľa potreby.
Ponúkam spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby typu A, B (t.j. ak ste zamestnaní, nezamestnaní, ste študenti príp. dôchodcovia,pracujete na dohodu, pracovali ste resp.pracujete v zahraničí), podklady stačí poslať do e-mailu: Daňové priznanie pošlem rovnako e-mailom.
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavevie OMEGA, OLYMP, ALFA+. V prípade záujmu prosím kontaktovať na tl. čísle , alebo emailom na Bratislava, Nové Mesto nad Váhom a široké okolie.
Ponúkam komplexné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre s.r.o. a SZČO. Príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmu FO, PO a k DPH. Taktiež aj spracovávanie mzdovej a personálnej agendy. Cena za vedenie účtovníctva je 1eur doklad, na základe podkladov pre spracovanie. Kontakt na email:12uctovnictvo@
Ponúkame kompletné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, vrátane mzdovej agendy a všetkých daňových priznaní (DPH, DPFO, DPPO, DzMV, DzNEH,...).
Externé spracovávanie účtovníctva vrámci celej SR. Možnosť zasielať doklady mailom/poštou/osobne.
Ponúkame profesionalitu a diskrétnosť.
Cena:
-> paušálny poplatok:
-> podľa počtu položiek
-> podľa komplexnosti účtovných operácií
Ponúkam Vám komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva a miezd pre živnostníkov a spoločnosti. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci okresu Nitra.Tiež ponúkam možnosť spracovania účtovníctva vo vašej firme, ovládam programy Pohoda a Money S3 kontakt .
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavevie OMEGA, OLYMP, ALFA+. V prípade záujmu prosím kontaktovať na tl. čísle , alebo emailom na Bratislava, Nové Mesto nad Váhom a široké okolie.
Ponúkame daňové poradenstvo ako aj externé vedenie účtovníctvo, číslo licencie 1194/2019 a 204/2019.
- daňové poradenstvo,
- daňové priznania a účtovné závierky,
- vedenie komplexného účtovníctva s mesačnými výkazmi,
- komunikácia s poisťovňami, finančnou správou, daňovým úradom,
- zastupovanie počas kontroly štátnymi orgánmi,
- mzdy a personalistika,
- konzultácie,
- reporty,
- rekonštrukcia účtovníctva,
- kontrola účtovníctva,
- daňové priznanie pre FO, PO, SZČO
Účtovníctvo vedieme v rámci celej SR. Používame program Pohoda. Máme 10 ročné odborné skúsenosti.
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Ak by sme náhodou na hovor neodpovedali zašlite, prosím SMS a budeme Vás kontaktovať.
Tešíme sa na stretnutie a prípadnú spoluprácu.
Jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo Trnava - 18.3. - 06:39
Ponúkam kompletné vedenie účtovníctva pre právnické a fyzické osoby. Spracovanie daňových priznaní k DPH, dane z príjmov PO a FO, dane z motorových vozidiel. Spracovanie a vedenie kompletnej mzdovej agendy a personalistiky. V oblasti spracovania účtovníctva dlhoročné skúsenosti. Dohoda istá
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Tieto je možné zasielať aj elektronicky. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavenie OMEGA, OLYMP, ALFA+. V prípade záujmu prosím kontaktovať na tl. čísle , alebo emailom na Bratislava, Nové Mesto nad Váhom a široké okolie.
Poskytujem spracovanie účtovníctva externe pre FO a malé a stredné podniky, komplexne vrátane miezd a daní.
Cena - dohodou, v závislosti od náročnosti a počtu dokladov, platca DPH od 60Eur.
Spracovanie účtovníctva ročne, vrátane Daňového priznania, Závierky a poznámok od 150Eur.
V rámci BB kraja možnosť osobných konzultácií.
Spoločnosť Rogimi s.r.o. ( poskytuje služby - vedenie účtovníctva, daňové a ekonomické poradenstvo, vypracovanie transférovej dokumentácie,zastupovanie pri daňovej kontrole, ekonomické analýzy.
Vysoká odbornosť poskytovaných služieb za "fér cenu". Služby sú poskytované v Bratislave (kancelária na Drieňovej v Ružinove). Cena závisí od požiadaviek klienta, rozsahu a náročnosti požadovanej služby.
Vedenie účtovníctva pre tých, ktorým na ich firme záleží.
Prinášame vám cenovo dostupné riešenia v oblasti účtovníctva a daní.
Zaoberáme sa vedením bezpapierového účtovníctva, podnikateľským poradenstvom a spracovaním miezd malých a stredných podnikov.
Ak nie ste so svojím aktuálnym účtovníkom spokojný alebo ste začali podnikať, požiadajte nás o nezáväznú cenovú ponuku, radi vám v oblasti účtovníctva, miezd a daní pomôžeme!
Navštívte našu webovú stránku a prečítajte si, kto sme, s čím sa na nás môžete obrátiť a ako s nami spolupracovať. Ak preferujete elektronické odovzdávanie dokladov, sme tu pre vás.
Ing. Sarah Šipkovská
atpservices@
Ponúkam externé spracovanie účtovnej agendy
-vedenie jednoduchého
účtovníctva
-vedenie podvojného
účtovníctva
-spracovanie miezd a
personalistiky
-komunikácia cez finančnú
správu
-cena dohodou
-email:jmikulcikova86@
-tel.č.:
Spoločnosť Rogimi s.r.o. ( poskytuje služby - daňové a ekonomické poradenstvo, vedenie účtovníctva, vypracovanie transférovej dokumentácie,zastupovanie pri daňovej kontrole, ekonomické analýzy.
Vysoká odbornosť poskytovaných služieb za "fér cenu". Služby sú poskytované v Bratislave (kancelária na Drieňovej v Ružinove). Cena závisí od požiadaviek klienta, rozsahu a náročnosti požadovanej služby.
Vedenie účtovníctva pre tých, ktorým na ich firme záleží.
Podvojné účtovníctvo podnikateľov na profesionálnej úrovni.
Ponúkam precízne, zodpovedné a kvalitné vedenie podvojného účtovníctva a spracovanie miezd, vrátane ekonomického poradenstva, zastupovania pred finančnou správou a poisťovňami. Mám viac ako 10-ročnú prax s podvojným účtovníctvom podnikateľov a neziskových organizácií (SVB, občianske združenia) a vysokoškolské vzdelanie v odbore.
Zabezpečím:
A) komplexné vedenie podvojného účtovníctva (od 0,80€/položku, príp. fixná mesačná platba)
B) vypracovanie rôznych daňových priznaní (od 15,-€/daňové priznanie)
C) vyhotovenie interných smerníc (od 30,-€/smernica)
D) ekonomicko-právne poradenstvo (založenie podnikateľského subjektu, zmeny v obchodnom registri)
E) vypracovanie transférových dokumentácií (od 150,-€/skrátená dokumentácia)
F) vyhotovenie projektu vlastnej činnosti povinných osôb/AML projekt (od 50,-€/projekt)
G) a iné pro vzájomnej dohode
Pre bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať.
Ponúka služby vedenia účtovníctva - podvojné aj jednoduché, mzdy,personalistky, dotácií, odpady, GDPR, okrem účtovníctva vypracujeme ekonomicé analýzy podniku, optimalizovanie nákladov a zhodnotenie hospodárania podniku.
Cena dohodou!
Platca DPH od 100 EUR mesačne.
Mzdy od 10 EUR/ 1 zamestn.
Kontakt:
Celá SR! Po doklady si prídeme, nikam nemusíte chodiť!
Ponúkam komplexné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre SZČO a s.r.o.. Prípravu a podanie daňového priznania k DPH, Dani z motorových vozidiel, Dane z príjmu FO a PO. Okrem toho ponúkam aj komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy. Mám viac ako 10 ročné skúsenosti s účtovníctvom pre súkromný ako aj verejný sektor a som certifikovaný účtovník. Zlaté Moravce, Levice, Nitra, Vráble, Nová Baňa a okolie.
Cena za vedenie účtovníctva sa stanovuje osobitne podľa klienta, počtu zaúčtovaných položiek.
Ponúkam komplexné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre s.r.o. a SZČO, E shop. Príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmu FO, PO a k DPH. Taktiež aj spracovávanie mzdovej a personálnej agendy. Cena za vedenie účtovníctva je 1eur doklad, na základe podkladov pre spracovanie. Kontakt na email:12uctovnictvo@
Hľadáme účtovníčku do účtovnej kancelárie.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komplexné vedenie účtovníctva klientov.
Vedenie účtovníctva v programe POHODA a ochota učiť sa pracovať aj v iných programoch.
Príprava kompletných výkazov pre potreby štatistiky, ÚPSVAR, VÚC, bánk a pod.
Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa daní a účtovníctva.
Spracovanie mzdovej agendy.
Poradenstvo a konzultácie s klientom.
Spolupráca a vedenie pridelených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• home office (práca z domu) – v prípade potreby,
• služobný telefón,
• práca pre zabehnutú spoločnosť,
• možnosti vzdelávania,
• príjemné nové priestory,
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou,
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
Ekonomickom alebo skúsenosti v odbore
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Pokročilý
Elektronická schránka – začiatočník
Skúsenosti s finančným riadením
Vodičský preukaz B – aktívny šofér
Osobnostné predpoklady:
zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita, precíznosť
Prax na pozícii:
hlavná účtovníčka
Počet rokov praxe:
3
Nástup:
Ihneď
Informácie o výberovom konaní:
Životopis prosím zasielajte na adresu viglasky@